EMA - Gospodarsko razstavišče
SI
Show menu

EMA

Ljubljana,
Število udeležencev: 500 udeležencev
Vsebina: izbor popevke za nastop na Evroviziji
Organizator: RTV Slovenija



»RTV Slovenija je na Gospodarskem razstavišču izvedla več zahtevnih projektov, med njimi trikrat izbor za pesem Evrovizije EMA, projekt avtorskih pesmi Jureta Robežnika Življenje je vrtiljak in finale izbora za Miss Slovenije 2007. Gre za izjemno kompleksne projekte, ki so tehnično zahtevni, tako tonsko (akustika prostora) kot svetlobno (osvetlitev prostora). V njih sodeluje vsaj 60 članov izvedbene ekipe in vsaj 100 izvajalcev in spremljevalcev, medijsko pa ga "pokriva" veliko število novinarjev in fotoreporterjev. Nedvomno našega dela ne bi mogli kakovostno opraviti, če ob sebi ne bi imeli partnerja, ki do potankosti obvlada svoje delo. Ekipa Gospodarskega razstavišča, tehnično-izvedbena in izvajalci ostalih storitev (varovanja, administrativnih del, pomoči pri zagotovitvi gostinskih storitev ...), je z nami sodelovala profesionalno izjemno korektno, prepričani smo, da v obojestransko zadovoljstvo.«

Petar Radović, odgovorni urednik Razvedrilnega programa TV Slovenija

»Ema je največji medijski dogodek leta, ki ga spremljajo široke množice v tiskanih in elektronskih medijih. Je osrednja prireditev RTV Slovenija z velikim finančnim in produkcijskim vložkom. Je šov, je prestiž, presežek že videnega, je dogodek, ki zasluži in nujno potrebuje velik oder. Ema je timski izdelek, ki ne dovoljuje napak. Glede na plodno in dobro sodelovanje z GR-jem smo z veseljem izkoristili njihove prednosti, logistiko ter prostore za izvedbo te prireditve. Glede na videno in ponujeno verjamemo, da na Gospodarskem razstavišču nismo zadnjič.«

Andrej Hofer, Redaktor EME 2010

»Ponudba večnamenskih dvoran GR je vsem zainteresiranim naročnikom dosegljiva na njihovi odlični spletni strani. Spletna stran pa ne more ponuditi izkušnje o tem, da vodstvo in vse službe, ki delujejo v sklopu GR, delujejo na zelo visoki profesionalni ravni. Naročniku je omogočeno sodelovanje s strokovno, uigrano ekipo, ki zna profesionalno, v skladu z dogovori, doseči vse z naročnikom dogovorjene cilje.«

Edo Brzin, producent desetih izborov predstavnika Slovenije na Izboru za pesem Evrovizije