Gospodarsko razstavišče
SI

Avtomobilski salon Slovenije

Mednarodni avtomobilski salon
Organizator: Gospodarsko razstavišče d.o.o. in Sekcija za osebna motorna vozila pri TZS

Obiskovalci so si v 11 dvoranah na 12.000 kvadratnih metrih razstavnih površin lahko ogledali 260 vozil, 30 slovenskih premier in veliko drugih novosti oziroma zadnjih trendov s področja avtomobilizma. Pomembno dodano vrednost na razstavnih prostorih 27 blagovnih znamk je s svojim svetovalno-izobraževalnim programom dodal tudi Tehnološki paviljon, ki so ga pripravili avtorji oddaje Avtomobilizem, Televizija Slovenija. Tako obisk Salona ni pritegnila le bleščeča parada avtomobilizma, pač pa tudi vedno aktualne vsebine, kot so varna vožnja, avtomobilska oprema, od pravilnega sedeža do avto akustike, električne mobilnosti idr. 24. Avtomobilski salon Slovenije si je v sedmih dneh, od 27. marca do 2. aprila, ogledalo 75.000 obiskovalcev, kar je do leta 2017 absoluten rekord v naši sejemski dejavnosti.



SEKCIJA ZA OSEBNA MOTORNA VOZILA

"Avtomobilski salon je v Sloveniji postal urbani mit – vsi so govorili, da se ga spomnijo, a ga nihče že predolgo ni videl. Neugodne gospodarske razmere so nam celo desetletje preprečevale investicijo v ta največji avtomobilski dogodek na državni ravni.

V letu 2017 prihaja čas, da odločno rečemo : «Dovolj je čakanja!»

V letu 2017 prihaja čas, da povišamo srčni utrip avtomobilske Slovenije, da ponovno zanetimo strast in Sloveniji pokažemo najlepše in najboljše, kar premore svetovna avtomobilska industrija.

Kot eden izmed tistih, ki so najbolj aktivno delovali v smeri oživitve avtomobilskega salona, sem po neštetih urah napornih usklajevanj med najbolj zadovoljnimi, da lahko širši slovenski javnosti  napovemo 24. Avtomobilski salon Slovenije. Prihaja torej pomlad , ki bo Gospodarsko razstavišče spremenila v najlepši avtomobilski salon  daleč naokoli. Avtomobilski salon pripravljamo za vse vas, ki si želite na najbolj hiter in preprost način v živo preveriti, kaj je novega v svetu avtomobilizma, na istem mestu primerjati udobje danes tako zelo raznolikih vozil in skupaj s svojimi najdražjimi sprejeti pomembno odločitev glede tega, da si tudi vi zaslužite spremembo v domači garaži!

V letu 2017 prihaja čas ponovnega začetka. Čeprav je minilo deset let, smo prihajajočemu salonu nadeli številko 24, s čimer spominjamo na tradicijo dobrih starih časov in obenem najavljamo željo, da avtomobilski salon spet postane redna, bienalna prireditev . Obiščite ga in nam s tem jasno sporočite, da si Slovenija zasluži ponovno imeti redno nacionalno avtomobilsko salonsko prireditev."


Marjan Murn, predsednik Sekcije za osebna motorna vozila in direktor prodaje Renault in Dacia



OPEL

"Organizacija avtomobilskega salona v Ljubljani po tolikih letih ravno sovpada z Oplovo največjo modelsko ofenzivo. V letu 2017 namreč nameravamo na evropske trge pripeljati kar sedem novosti s sloganom “7 v 2017”. Prepričani smo, da bodo številne na salonu predstavljene Oplove novosti pritegnile veliko številko obiskovalcev, ki si jih bodo želeli pobliže spoznati."

Borut Gazvoda, direktor Opel Slovenija



FORD

"Vrnitev avtomobilskega salona v letu 2017 je eden od znakov  pozitivne gospodarske rasti. V letih od zadnjega salona je bila Fordova paleta v celoti prenovljena in dopolnjena z atraktivnimi športnimi modeli, zato nas veseli, da jo bomo lahko pokazali širši javnosti. Pod glavnimi žarometi se bosta tako predstavila odlična športna modela Focus RS in legendarni Mustang V8  ter prestižni program Vignale.  Prostoren Fordov razstavni prostor bodo dopolnili atraktivni modeli iz Fordove palete, med njimi pa se bo slovenski javnosti premierno predstavil Ford Ka+. Pomemben poudarek bo tudi na predstavitvi celotne gospodarske palete vozil, kjer bo v ospredju nova generacija EcoBlue motorjev, ki so že v novem Ford Transitu in Custom modelu. Zagotovo bo veliko zanimanja požel najuspešnejši Fordov poltovoranjak Ranger, ki že nekaj let zavzema zmagovalno pozicijo v segmentu.

S pestrim spremljevalnim programom bomo pri Fordu poskrbeli, da bo vsak obiskovalec našel nekaj atraktivnega tudi zase."


Mag. David Jurič, generalni direktor Summit motors Ljubljana d.o.o.



MAZDA

"Menim, da bo zanimanje za letošnji avtomobilski salon precejšnje, tudi zaradi njegove dolge odsotnosti. Kot takšen bo nedvomno eden izmed najpomembnejših letošnjih avtomobilskih dogodkov. Predstavnikom avtomobilskih znamk pa bo omogočil, da se na nekoliko drugačen način predstavimo našim potencialnim kupcem."

Aleš Marguč, direktor Mazde Motor Slovenija, d.o.o.



"Mislim, da je obuditev avtomobilskega salona dobra ideja. Za obiskovalce je pomembno, da si lahko večino modelov, ki so naprodaj na slovenskem tržišču, ogledajo od blizu. Obenem pa bodo deležni tudi kakšne novosti, ki šele prihaja na slovensko tržišče."

Peter Mankoč, vodja marketinga pri podjetju A-COSMOS, nekdanji vrhunski plavalec



PORSCHE

"Tudi avtomobilska panoga je v zadnjih letih preživljala težke čase. Vendar se gospodarske okoliščine v Sloveniji izboljšujejo, čutiti je spet optimizem in pozitivno energijo. To se odraža tudi v postopno večjem povpraševanju po novih vozilih. Zato je zdaj pravi čas, da slovenska avtomobilska panoga opozori nase in se po enajstih letih odmora pokaže v najboljši luči na avtosalonu. Izjemno uspešen hrvaški primer iz lanskega leta je pokazal, da si ljudje po dolgem obdobju depresije zelo želijo takšnega dogodka."

Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija d.o.o.



HYUNDAI

"Pri Hyundaiju pozdravljamo odločitev, da bomo v Ljubljano po dolgem času zopet pripeljali avtomobilski salon. Veselimo se srečanja s svojimi potencialnimi kupci, katerim bomo lahko na malo drugačen način predstavili naše številne novosti; prvi Hyundaijev avto na hibridni in električni pogon Ioniq, i30 nove generacije ter ostale prenovljene modele."

Marko Kajfež, direktor prodaje in marketinga
Hyundai Avto Trade d.o.o. Ljubljana



PEUGEOT, CITROEN

"Za nas je prihajajoči 24. Avtomobilski salon odlična priložnost za predstavitev našega podjetja in avtomobilskih blagovnih znamk, ki jih zastopamo, naših prodajnih izdelkov kot storitev potencialnim kupcem oziroma obiskovalcem salona. Naš nastop na salonu nam bo zagotovo omogočil pridobitev novih kupcev in povečanje prodaje ter je hkrati velik promocijski (marketinški) dogodek, saj bomo ravno v času salona lansirali na slovensko tržišče nekaj novih Peugeotovih in Citroenovih modelov."

Jožko Tomšič, generalni direktor
P Automobil Import d.o.o. / C Automobil Import d.o.o.



SUZUKI

"Pri Suzuki Slovenija smo veseli, da se po dolgih letih v Sloveniji ponovno organizira avtomobilski salon. Prepričani smo, da je pri nas veliko avtomobilskih navdušencev, ki si mednarodnih salonov, kot so Ženeva, Frankfurt ali Pariz ne morejo ogledati, z veseljem pa si bodo prišli ogledat domačo razstavo, na kateri bomo tudi pri Suzukiju domačemu občinstvu pokazali našo celotno modelsko paleto, tudi s kakšnim presenečenjem. Verjamemo, da bo ljubljanski avtomobilski salon lepa priložnost za obiskovalce, da se podrobneje spoznajo z znamko Suzuki in našimi modeli, ter tudi, če bodo to želeli, že napravijo prve korake k nakupu katerega od naših avtomobilov. Zato se pri Suzukiju salona res veselimo in vabimo obiskovalce, da obiščejo tudi naš razstavni prostor v dvorani F."

Peter Verčič
Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji
GR na družbenih omrežjih