Gospodarsko razstavišče
SI

Predstavitev novega turističnega sejma Natour Alpe-Adria

AVANTURA NATURA je moto obnovljenega sejemskega dogajanja, ki se bo na Gospodarskem razstavišču odvil od 27. do 30. januarja 2016. Povezali smo se s podjetjem Toleranca marketing. Partnerja projekta pa sta Slovenska turistična organizacija ter GIZ pohodništvo in kolesarjenje.

Po 26 letih uspešnega turističnega sejma, namenjenega zlasti širši javnosti, smo si za cilj zadali večjo internacionalizacijo sejma ter dodajanje vsebin, namenjenih poslovni javnosti. Vse to bomo dosegli s specializacijo ponudbe sejma v aktivni, zeleni turizem. Sejma s to vsebino v tem delu Evrope še ni, čeprav sami naravni pogoji kar kličejo po njem. Vizija je jasna. Želimo si, da bi ta sejem postal osrednji tovrstni turistični dogodek v tem delu Evrope. Hkrati smo klasičnemu sejmu pripojili tudi butično poslovno borzo Natour (letos je na Golteh potekala že deveta borza) in s to združitvijo zagotavljamo razstavljavcem tudi poslovni obisk – vabljene goste, ki so kupci tovrstne turistične ponudbe.

K predstavitvam na sejmu vabimo posamezne ponudnike aktivnega oddiha v naravi, destinacijske predstavnike, zlasti iz regije Alpe Jadran, turistične agencije ter ponudnike drugih storitev in opreme za aktivno preživljanje prostega časa. Vse zainteresirane tudi tokrat vabimo, da sodelujejo na natečaju za nagrado jakob. Jakob za turistično kakovost in odličnost v regiji Alpe Jadran za leto 2015 bo podeljen za uresničene turistične projekte na temo Sodobne interpretacije kulturne dediščine lokalnih in regionalnih jedi v turistični ponudbi. Svetovni turisti spet odkrivajo kulinarične vrednote letnih časov, lokalna kulinarična znanja, predvsem pa okuse, ki izhajajo iz lokalno pridelanih živil. Ponovno odkrivamo bogastva prehranskih kultur, ki so nam jih zapustili naši predniki. Vendar ne kot neke vrste prehranski »muzej« ali »gledališče« prehranske zgodovine, ampak kot izzivalna izhodišča za odkrivanje in ustvarjanje novih ustvarjalnih možnosti. Priprava in uživanje jedi se povezujejo z vsakdanjiki in prazniki, šegami in navadami, »skozi« jedi in jedilne obroke spoznavamo posamezna okolja in njihove prebivalce. Poudarjamo torej sodobne interpretacije kulturne dediščine navedenega področja. Drugi poudarek je na lokalnem in/ali regionalnem v kulinariki. Komisija bo obravnavala resnično inovativne rešitve, ki se že izvajajo, in ne nekih idej, projektov, ki so šele v zasnovah.

Kaj bo sejem ponudil našemu turističnemu gospodarstvu?
Pričakujemo porast neposrednih obiskovalcev, ki jih ponudba aktivnega oddiha v naravi privlači, in takšnih je čedalje več. Po drugi strani bomo s specializacijo sejma pritegnili ponudnike iz drugih držav regije, kar pomeni, da bo sejem predstavljal bogat pregled konkurence, njihovih idej, rešitev. Obsejemski program bo hkrati predstavljal priložnost za izobraževanje, mreženje, svetovanje, spoznavanje novih trendov. Hkrati pa bo možno sodelovati na borzi Natour, torej svojo ponudbo predstaviti kakovostnim vabljenim kupcem storitev zelenega, aktivnega oddiha prek organiziranega urnika sestankov. Poleg poslovnega obiska pa bomo vrata na široko odprli vsem nam, ki smo popotniki, športniki, planinci, pohodniki, aktivni rekreativci, tekači, kolesarji, jahači, ljubitelji adrenalinskih športov v naravi idr. – in to za vse starosti in različne globine žepa.

Naj zaključimo s pričakovanjem, izraženim v številkah. Na sejmu konec januarja 2016 pričakujemo 120 direktnih razstavljavcev, 15 sodelujočih držav, 20.000 obiskovalcev, 40 vabljenih gostov, 40 udeležencev borze, ki se hkrati udeležijo tudi sejma, najmanj 700 v naprej dogovorjenih poslovnih sestankov.


Mag. Iztok Bricl, 
Gospodarsko razstavišče  

Gorazd Čad, Toleranca marketing

GR na družbenih omrežjih