SI
Show menu

Natour Alpe-Adria | 1.-4. februar 2017

Sejem in borza

Povezala sta se Gospodarsko razstavišče, dolgoletni organizator sejma Alpe Adria Turizem in prosti čas (v letu 2015 je na sejmu sodelovalo 341 razstavljavcev  in zastopanih podjetij iz 12 držav, sejem si je ogledalo 15.000 obiskovalcev ) ter Toleranca marketing, ki je do sedaj organizirala devet poslovnih borz Natour (skupaj prek 300 ponudnikov in preko 300 kupcev iz več kot 30 držav). Novi dogodek Natour Alpe-Adria je posrečena kombinacija obeh, na katerega vabimo vse,  ki imajo ponudbo za aktivno preživljanje prostega časa.

Zakaj se udeležiti sejma in borze

  • pričakujemo porast razstavljavcev, torej pester pregled konkurence iz regije in onkraj nje, njihovih idej, rešitev
  • pričakujemo porast neposrednih obiskovalcev, ki jih zanima ponudba aktivnega oddiha v naravi 
  • sejem lahko izkoristite za predstavitev, direktno prodajo ali preverjanje svoje ponudbe
  • možnost izobraževanja, mreženja, svetovanja in spoznavanja novih trendov
  • zagotovljen medijski odziv prek mreže domačih in tujih medijskih partnerjev
  • s hkratno prijavo na borzo prihranite čas in denar
  • v okviru sočasne borze bo organiziranih približno 700 vnaprej dogovorjenih sestankov z več kot 30 izbranimi poslovnimi kupci iz tujine
  • po dogodku prejmete bazo vabljenih kupcev
  • na voljo vam je  spletni dnevnik sestankov, zagotavljamo vam najmanj 10 v naprej dogovorjenih  sestankov  
  • možnost dodatne promocije z soorganizacijo študijskih izletov
Več o sejmu »