Zanimanje za turistični sejem iz leta v leto raste - Gospodarsko razstavišče
SI
Show menu

Zanimanje za turistični sejem iz leta v leto raste

6. 2. 2017

V soboto se je na Gospodarskem razstavišču iztekel 28. Natour Alpe-Adria. Na osrednji turistični sejemski prireditvi v Sloveniji Natour Alpe-Adria, ki se je lani  specializirala v ponudbo zelenega, aktivnega turizma, se je predstavljalo prek 330 turističnih ponudnikov iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Italije, Albanije, Avstrije, Madžarske, Češke, Slovaške, Nepala, Indije, Jordanije in Tunizije. Letošnja novost je sklop Sejem športa Aktivni in fit. Sejem si je ogledalo k 15.000 obiskovalcev, kar je več kot lani.

V organizaciji GIZ Pohodništvo in kolesarjenje, agencije Toleranca marketing in ob podpori Slovenske turistične organizacije se je klasičnemu sejmu tudi letos pridružila butična borza Natour. Prvi dan sejma se je dvanajst ponudnikov iz Slovenije predstavilo dvajsetim tujim agencijam iz Poljske, Nemčije, Italije, Hrvaške, Nizozemske, Romunije in Malte. V prihodnjih letih želijo organizatorji ponudbo razširiti na regijo Alpe Jadran, kar bi poleg večjega števila razstavljavcev pomenilo tudi večje zanimanje tujih agencij.
 
Na sejmu so podelili nagrado Jakob za kakovost in odličnost v regiji Alpe Jadran 2017. Na temo Inovativni turistični programi za aktivni dopust v naravnem okolju jo je prejela Delovna skupnost Geopark Karavanke za projekt Karavanke Unesco globalni geopark. Hkrati je potekal  v organizaciji Primorskega sejma GASTexpo – Sejmi okusov, tj. 11. mednarodni sejem gastronomije in gostinsko hotelske opreme ter mednarodni sejem sladoleda. Oba sejma je bilo mogoče obiskati z eno vstopnico.